Spill

Vi har en solid samling av alle mulige slags brettspill, kortspill og miniatyrspill. Du finner her fans av blant annet Dungeons & Dragons, Warhammer 40K, Magic the Gathering og mange andre populære franchises.

Vil du være med å prøve ut noe er det bare å møte opp og spørre seg frem, du finner garantert noen du deler interesser med!

Du finner en liste over de fleste spillene i samlingen vår på Boardgame Geeks.

Historie

Foreningen Terningkast 7 ble startet opp i 2012 av Daniel Frøysadal og Thomas Kadim.

I nyttårsskiftet 2012/2013 begynte de med ukentlige spillkvelder, og gjennom et samarbeid med Hamar Bibliotek klarte de å samle 35-40 personer til den første brettspillkvelden i det nye biblioteket.

I desember 2015 flyttet foreningen til en bedre plass i foajeen på Hamar Kulturhus, og der har vi holdt til siden.

Klubbstyret 2023

• Jim West